måndag 2 augusti 2010

Sov gott, älskade Swinto....


När vi kom hem efter vår lilla minisemester över midsommar så var min katt Swinto sjuk, riktigt sjuk.
Efter många turer till djursjukhuset och omvårdnad dygnet runt här hemma så fick hon till sist somna in, för två veckor sedan.
En underbar veterinär kom hem till oss och Swinto fick ligga på mitt bröst där hon sakta somnade in.
Swinto har funnits vid min sida och förgyllt mitt liv i 16 underbara år.
Vilken lycka att ha fått ha henne.
Hon fattas mig!

3 kommentarer:

  1. tack för din kommentar hos mig, kul med nån annan (ännu mer!) PR-besatt än jag:-)
    Du kan väl visa dina pr-utmaningar på bloggen! Vore jätteinspirerande att se.
    Hoppas du hittar korea, säg till om jag kan hjälpa. Åtminstone de sista avsnitten har jag kvar i datorn om du skulle behöva.
    Just nu är jag på jakt efter finland (sändes tydligen i höstas). Du råkar inte veta hur man hittar det? (eller nåt annat jag inte sett?)

    Vad fint du skriver om din katt. Min grabb vill SÅ gärna ha en katt just nu...

    SvaraRadera
  2. Rino:
    Jag ska be sambon kolla efter Korea, han ser farorna/virusvarningarna lite bättre än jag. Jag bara kör på.

    Finland lyckas jag inte hitta, bara deras hemsida, på finska!

    Har du sett allt övrigt?
    Project Catwalk s1-3
    PR Australia s1-2
    Pr Canada s1-2


    Kan verkligen tipsa om Modehuset Chanel som visades på SVT (även svtplay) om du missade det.
    Kanske att det finns "ute där" någonstans annars.

    SvaraRadera
  3. Hur har det gått för sambon?
    Jo, jag har sett dom, fast jag såg inte klart alla catwalk (tyckte det var så mycket festklipp) Borde jag ge dem en chans till?
    Modehuset chanel har jag bara sett lite av. Det var verkligen toppen, men jag har så svårt att ta mig tid att kolla tv. Sätter nog sambon på att leta efter det;-)

    SvaraRadera